Hopp til hovedinnhold
Mills logo
  • Produkter
  • Bærekraft
  • Kontakt oss
  • Produkter
  • Mills Proffpartner
  • Mills Industri & bakeri
  • Oppskrifter
  • Aktuelt
  • Jobb hos Millsekstern lenke
  • Helse og ernæring
  • Bærekraft i Mills
  • Ofte stilte spørsmål
  • Om Mills AS
  • Kontakt oss
  • English
  • Merkevarer fra Mills AS
  • Mills
  • Melange
  • Delikat
  • Vita hjertego’
  • Soft Flora
  • Olivero
  • Plantego’
Pølsegryte med fullkornspasta

Pølsegryte med fullkornspasta

Denne familievennlige pølsegryta er lett å like, rask å lage og gir lite oppvask. Med pølse, grønnsaker, pasta og saus…

Enkel
30 min
Kremet pasta med sopp og kylling

Kremet pasta med sopp og kylling

Kremet pasta med sopp og kylling er enkel og deilig hverdagsluksus. I denne retten kan du bruke egenplukket sopp, ellers…

Enkel
30 min
Ristede edamamebønner

Ristede edamamebønner

Edamemebønner er en kilde til fiber, og passer ypperlig som snacks når du har lyst på noe godt eller som…

Enkel
25 min
Avokado- og eggesalat

Avokado- og eggesalat

En enkel avokado- og eggesalat - perfekt når du vil kose deg med noe ekstra godt på brødskiven eller i…

Enkel
15 min
greske kjøttboller

Greske kjøttboller

Det greske kjøkkenet har mye godt å by på og greske kjøttboller, også kalt keftedakia, er en klassiker. Med smak…

Enkel
30 min
Gambas al ajillo

Gambas al ajillo

Gambas al ajillo betyr reker med hvitløk på spansk. Det er en populær og fyrrig tapasrett som har blitt servert…

Enkel
25 min
Arme riddere med peanøttsmør og syltetøy

Arme riddere med peanøttsmør og syltetøy

Arme riddere er den norske versjonen av engelske «french toast», og består av stekt brød som er trukket i egg…

Enkel
20 min
Sjokolade- og peanøttkake i kopp

Sjokoladekake i kopp med peanøttfyll

Sjokoladekake i kopp er perfekt når du er fysen på noe godt eller trenger en rask dessert. Kaken lages i…

Enkel
5 min
Sjokolademilkshake med peanøttsmør

Sjokolademilkshake med peanøttsmør

Dette er sjokolademilkshaken for deg som elsker kombinasjonen av sjokolade og peanøtter, og som vil ha desserten klar i løpet…

Enkel
10 min
Kremkake med jordbær og peanøttsaus

Enkel kremkake med peanøttsaus og jordbær

Med denne kremkaken er det enkelt å imponere gjestene. I løpet av kun 20 minutter er den klar, og når…

Enkel
20 min
Chili con carne

Chili con carne

Chili con carne er en enkel og velkjent tex-mexgryte med aner fra Sørstatene i USA. Navnet betyr «chili med kjøtt»,…

Enkel
25 min
Stekt ris med asiatiske grønnsaker på tallerken

Stekt ris med asiatiske grønnsaker

Stekt ris er en rask, enkel og komplett vegetarmiddag - og i tillegg en genial måte å bruke opp rester…

Enkel
20 min
Biffsalat med avokado og chili- og ingefærdressing

Varmende biffsalat med chili- og ingefærdressing

En mettende og god biffsalat som gir deg tilskudd av jern, vitamin B12 og en mengde gode fettsyrer fra avokado…

Enkel
30 min
Asiatisk vegetarwok med sobanudler

Asiatisk vegetarwok med sobanudler

Dette er en liten smaksbombe av en vegetarwok, full av friske grønnsaker og gode næringsstoffer. Vi har lagt til sobanudler,…

Enkel
20 min
Linsesuppe

Linsesuppe med chili

Røde linser er næringsrike, rike på langsomme karbohydrater og gir deg jern, proteiner og selen. Her har vi tatt denne…

Enkel
15 min

Telefon

Sentralbord: 22 80 86 00

Forbrukerservice: 800 35 036 (kl.09.00-12.00)

Adresse

Sofienberggt 19, 0558 Oslo

Pb. 4644 Sofienberg, 0506 Oslo

Mills logo

Mills AS © Vi tar forbehold om feil på våre nettsider. Her finner du vår personvernerklæring.
Ønsker du å reklamere på et av våre produkter? Her finner du reklamasjonsskjema.