Hopp til hovedinnhold
Mills logo
  • Produkter
  • Bærekraft
  • Kontakt oss
  • Produkter
  • Mills Proffpartner
  • Mills Industri & bakeri
  • Oppskrifter
  • Aktuelt
  • Jobb hos Millsekstern lenke
  • Helse og ernæring
  • Bærekraft i Mills
  • Ofte stilte spørsmål
  • Om Mills AS
  • Kontakt oss
  • English
  • Merkevarer fra Mills AS
  • Mills
  • Melange
  • Delikat
  • Vita hjertego’
  • Soft Flora
  • Olivero
  • Plantego’
Trøffelmajones

Trøffelmajones

Denne smaksrike trøffelmajonesen passer perfekt på en burger eller som dipp til fries, potetbåter eller andre grønnsaker. Vi har brukt…

Middels
5 min
Avokadotoast med Mills MAJO og tomat og spinat

Avokadotoast med tomat og spinat

Avokadotoast er en klassiker som er både rask og enkel å lage, og som smaker supergodt sammen med Mills MAJO,…

Enkel
15 min
Sandwich med sopp og Mills MAJO

Sandwich med sopp

En enkel og smakfull sandwich som passer like godt til både lunsj og middag. Soppen bidrar med masse deilig umamismak…

Enkel
20 min
Grønnkålsalat med feta og granateple

Grønnkålsalat med feta og granateple

Du har kanskje hørt at grønnkål er noe av det sunneste du kan spise. Og det er helt riktig. Denne…

Enkel
20 min
Grillet halloumi

Grillet halloumi

Halloumi kommer opprinnelig fra Kypros og den salte osten er svært populær som meze, gresk tapas. Ifølge den greske kokken…

Enkel
15 min
Tagliata med ruccola og parmesan

Tagliata med ruccola og parmesan

Tagliata er en himmelsk god og enkel rett med mye smak – perfekt å servere på en varm sommerdag. Det…

Enkel
20 min
Sommersalat med reker

Sommersalat med reker

En fargerik sommersalat med reker passer perfekt når du vil ha noe lett og godt til lunsj eller middag. Avokado…

Enkel
15 min
Kremet kyllinggryte med chorizo i blå stekepanne

Kremet kyllinggryte med chorizo

Stekt chorizo setter en fantastisk smak på denne raske og lettvinte kyllinggryta. Bønner tilfører gryta ekstra proteiner og gjør at…

Enkel
20 min
havregrøt i mikrobølgeovn

Havregrøt i mikrobølgeovn

Vil du ha varm havregrøt i en fei, kan du enkelt tilberede grøten i mikrobølgeovnen. Da minimerer du også oppvasken.…

Enkel
5 min
Kjøleskapsgrøt med banan og yoghurt

Kjøleskapsgrøt med banan og yoghurt

Vil du har frokosten klar når du står opp, er dette den enkleste måten å lage havregrøt på. Du trenger…

Enkel
5 min
Klassisk havregrøt

Klassisk havregrøt

Dette er en kanskje den meste klassiske måten å lage havregrøt på; kokt på melk og toppet med litt bær…

Enkel
10 min
Byggrynsgrøt toppet med kanel og bær

Byggrynsgrøt – steg for steg

Byggrynsgrøt er et godt alternativ til havregrøt for alle som liker grøt til frokost eller lunsj. I likhet med havre…

Enkel
40 min
Havregrøt med egg, toppet med nøtter og bær

Havregrøt med egg

Med egg i havregrøten får du ikke bare en ekstra kremet grøt med rund og god smak, du får også…

Enkel
10 min
Tilslørte bondepiker luksusvariant

Tilslørte bondepiker luksusvariant

Lag av frisk eplemos, fløyelsmyk krem og knasende sprø kavring gjør tilslørte bondepiker til en klassiker som aldri ser ut…

Enkel
30 min
Klassisk versjon av tilslørte bondepiker i to glass.

Klassiske tilslørte bondepiker

Kontrasten i lagene med frisk eplemos, fløyelsmyk krem og knasende sprø kavring gjør tilslørte bondepiker til en klassiker som aldri…

Enkel
30 min

Telefon

Sentralbord: 22 80 86 00

Forbrukerservice: 800 35 036 (kl.09.00-12.00)

Adresse

Sofienberggt 19, 0558 Oslo

Pb. 4644 Sofienberg, 0506 Oslo

Mills logo

Mills AS © Vi tar forbehold om feil på våre nettsider. Her finner du vår personvernerklæring.
Ønsker du å reklamere på et av våre produkter? Her finner du reklamasjonsskjema.