Hopp til hovedinnhold
Mills logo
  • Produkter
  • Bærekraft
  • Kontakt oss
  • Produkter
  • Mills Proffpartner
  • Mills Industri & bakeri
  • Oppskrifter
  • Aktuelt
  • Jobb hos Millsekstern lenke
  • Helse og ernæring
  • Bærekraft i Mills
  • Ofte stilte spørsmål
  • Om Mills AS
  • Kontakt oss
  • English
  • Merkevarer fra Mills AS
  • Mills
  • Melange
  • Delikat
  • Vita hjertego’
  • Soft Flora
  • Olivero
  • Plantego’
Hjemmelaget tomatsuppe

Barnas hjemmelagde tomatsuppe

Tomatsuppe er mange barns største middagsfavoritt - gjerne i kombinasjon med pannekaker. Vår tomatsuppe er nøye utprøvd og testet i…

Enkel
30 min
avokadosuppe med kalkunrester

Kald avokadosuppe med strimlet kalkun

Avokadosuppe metter godt og er en god kilde til det gode fettet som vi finner i avokadoen. Topp den med…

Enkel
30 min
Energikuler med pepperkakesmak

Energikuler med pepperkakesmak

Disse små energikulene er næringsrike og smaker av deilige pepperkaker. Perfekt når det går litt for lang tid mellom måltidene.

Enkel
20 min
Rislapper av risgrøt

Rislapper av risgrøt

Det er ingen grunn til å kaste restene av risgrøten, for de kan nemlig forvandles til disse nydelige rislappene. Lag…

Enkel
15 min
hjemmelaget tomatsuppe

Enkel hjemmelaget tomatsuppe fra bunnen

Tomatsuppe er deilig, varmende hverdagsmat. Denne grunnoppskriften er laget med få ingredienser og gir en fyldig tomatsuppe med masse tomater…

Enkel
20 min
sunn gulrotkake i kopp, toppet med kesam og revet gulrot

Sunn gulrotkake i kopp

Gulrotkake i porsjonstørrelse er perfekt når du bare vil ha litt å kose deg med, uten å lage en hel…

Enkel
10 min
grønnsaksvafler

Knasende sprø grønnsaksvafler

Grønnsaksvaffel er en super måte å lure litt ekstra vitaminer inn i måltidet på. Smaker herlig med for eksempel ost…

Enkel
25 min
Proteinpannekaker

Luftige proteinpannekaker uten sukker

Enkle proteinpannekaker uten proteinpulver, laget med egg, havregryn og kesam. Lag hele røren på en gang i blender. Oppskriften gir…

Enkel
20 min
Pitabrød med svin og karrimajones. Foto.

Pitabrød med strimlet svinekjøtt og karrimajones

Når hverdagen er hektisk er det fint å ha raske middagsalternativer å ty til. Denne retten med fylt pitabrød lager…

Enkel
20 min
Sandwich med rødbetsalat og chevre

Sandwich med chevre og rødbeter

Du trenger faktisk ikke mer enn 10 minutter for å få litt luksus på tallerkenen. Den klassiske kombinasjonen av chevre,…

Enkel
10 min
BLT-sandwich. Foto.

Ekte BLT-sandwich

Lite slår en digg sandwich når man har lyst til på noe ekstra godt til lunsj. BLT står for bacon,…

Enkel
20 min
Julewrap med skinke og rødbetsalat

Julewrap med rødbetesalat og skinke

Juleskinke er enkel og superrask mat. Strimle den og putt den i en wrap med deilig rødbetesalat og sprø grønnsaker.…

Enkel
10 min
rekesmørbrød på tallerken

Rekesmørbrød

Gode reker, ferskt brød, sitron og Mills majones er alt du trenger for å lage et skikkelig godt rekesmørbrød. Vil…

Enkel
10 min

Telefon

Sentralbord: 22 80 86 00

Forbrukerservice: 800 35 036 (kl.09.00-12.00)

Adresse

Sofienberggt 19, 0558 Oslo

Pb. 4644 Sofienberg, 0506 Oslo

Mills logo

Mills AS © Vi tar forbehold om feil på våre nettsider. Her finner du vår personvernerklæring.
Ønsker du å reklamere på et av våre produkter? Her finner du reklamasjonsskjema.